ürünü çük beğendim yüzüme sürer sürmez emiliyor. yağlı cildime çok iyi geldi. mat bir dokunuş sunuyor sürerken ama bisüre sonra hafif bir parlama yapıyor ama yağlıymış gibi parlama değilde doğal bir parlama gibi duruyor oyüzden benim hoşuma gitti. cildimin nem ihtiyacını çok iyi karşıladı .
epey araştırdıktan sonra açık tene uygun diye aldım ama yine de koyu geldi. makyaj altına kullandım ve makyajımı da iyi tutmadı diyebilirim. sabitleyici sprey sıktığım an beyaz beyaz aktı toparlamam zaman aldı. makyaj dediğim de bu kremin üstünü tonu otursun diye hafif pudralamistim. yüzünde terleme problemi olmayanlar için sorun olmaz diye düşünüyorum. onun dışında yapısı güzel ama bundan sonra tek basina kullanacağım