1 tüp bitirdim. 2. Yi aldım. Sabahları kullanıyorum. Kavanoz nemlendiricileri sevmiyorum. Bu hem tüpte hem de ağzı çok ince. İstediğin miktarda alabiliyorsun. Ayrıca uzun zamandır kullandığım kokusu en güzel krem. Baymıyor. Sabahları yüzüme sanki ipek sürüyormuşum hissiyatı veriyor. Çok memnunum. Devam ederim..
Kızımın yıllardır kullandığı kremi. Effaclar K+ ile birlikte kullanıyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Kızımın yıllardır kullandığı kremi. Effaclar serisinin Duo+m iyle birlikte kullanıyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.