Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Ürün Yorumları

serum
Geceleri kullanıyorum. Üstüne başka bir krem de sürmüyorum. Sabah gerçekten nemlenmiş bir ciltle utanıyorum. 2. Yi aldım. Bu üründen devam.
ELA ÜMİT
17.11.2024 | 11:53
Yorum
5/5
ipek
1 tüp bitirdim. 2. Yi aldım. Sabahları kullanıyorum. Kavanoz nemlendiricileri sevmiyorum. Bu hem tüpte hem de ağzı çok ince. İstediğin miktarda alabiliyorsun. Ayrıca uzun zamandır kullandığım kokusu en güzel krem. Baymıyor. Sabahları yüzüme sanki ipek sürüyormuşum hissiyatı veriyor. Çok memnunum. Devam ederim..
ELA ÜMİT
17.11.2024 | 11:51
Yorum
5/5
yağlı cilt
Kızımın yıllardır kullandığı kremi. Effaclar K+ ile birlikte kullanıyor. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
ELA ÜMİT
17.11.2024 | 11:47
Yorum
5/5
yağlı cilt
Kızımın yıllardır kullandığı kremi. Effaclar serisinin Duo+m iyle birlikte kullanıyor. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
ELA ÜMİT
17.11.2024 | 11:46
Yorum
5/5
Çok beğendim
50 yasindayim cildim karma urunu çok beğendim nemlendirmesi ve kokusu çok iyi
Deniz Sibel BAGALALI
17.11.2024 | 11:39
Yorum
5/5
Göz jeli
Öncelikle buradaki fotoğrafta krem gibi gozukse de jel bir ürün ve metal başlıklı. Ben 4 5 gecedir kullandım biraz aydınlandı memnunum
Deniz Sibel BAGALALI
17.11.2024 | 11:37
Yorum
5/5
Krem
Çok etkili
m**** b****
17.11.2024 | 11:19
Yorum
5/5
Güneş kremi
Çok güzel
m**** b****
17.11.2024 | 11:18
Yorum
5/5
Mükemmel
Kokusuna bayılıyorum
TÜLAY TUNALI
17.11.2024 | 09:53
Yorum
5/5
Memnuniyet
Yaklaşık 2-3 yıldır kullanıyorum. İlk ay fark edilir bir parlaklık kazanmıştı. O zamandan beri düzenli kullanıyorum
Nilüfer Yüksel
17.11.2024 | 09:39
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.