Koruyuculuk güzel ama cilde oturmuyor. İnce çizgi görünümüne doluyor elim yüzüme gelse direkt elimde ürün. Asla tekrar almam.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Asla ciltle bütünleşmiyor. Elin kazara yüzüne gelirse o bölgedeki kremin kaydığını görebiliyorsun şaka gibi. Bu markaya hiç yakıştıramadım. Kullanan başkalarıyla da konuştum onlarda da o şikayet var cildimle ilgili değil yani
diğer yetişkinler için olan ato probiyotik kremin aynısı gibi hafif ve güzel emiliyor ciltte, nemlendirmesi de güzel hafif bir krem.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Çok çok memnunum bitti başka marka aldım deniyim diye yok asla bu kalite ve etkide değil. Yapış yağış his vermiyor, hemen emiliyor anında etki gösteriyor