Begenecegimi tahmin etmemiştim ama bayağı iyi. Benim cildim karma-hassas, aslında bir de tolerian serisinden karma ciltler için olan temizleyiciyi aldım, onu aksam yıkamasi için kullanıyorum, bunu ise sabahları kullanıyorum, böylece cildimdeki faydalı yağı dur otur temizlememis oluyorum. Bu temizleyici hem sabahki genel basit temizliği yapıyor. Kalıntı da hiç bırakmıyor, iki saat yıkamak zorunda değilsiniz, hemen ciltten gidiyor. Kopürmuyor, köpürme beklentiniz olmasın ama buna rağmen bnce bayağı iyi temizlik sunuyor, kabaca bana yeter, daha ne... katman da olusturmadi, hoşuma gitti.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.