Koruyuculuğu iyi ama içeriği kötü. Bu markaya yakıştıramadım.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Şişeyi bitirdim. Etkisi farkedilir düzeyde ama ben daha sertini kullandığım ve cildim alışkın olduğu için beni tatmin etmedi. Yeni başlayan için haftada 2 ya da hafif alışkın olanlar için ideal.
Ben hassas karma ciltliyim. Bana yağlı geldi. Tekrar almam. Normal kuru cilde daha uygun olabilir.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.