Paketi sonuna kadar kullandım bitirdim. Fiyatı uygun diye almıştım. Memnun şekilde kullandım sadece parfümü duşta fazla gelebiliyor ayrıca saçta koku bıraktığını söyleyemem o yüzden saç spreyini sipariş ettim.
Öncelikle nemlendirici özelliği olmadığını belirteyim, kokusu vücutta kalmıyor ancak duş esnasında ağır limonlu gibi kokusu var. Eksi veya artısı yok dümdüz duş jeli ikinci kez almayacağım
hayatımda hiç kapatıcı kullanmadım, sadece hoş bir aydınlık oluştursun diye kullanıyorum, Öncesinde gözaltları iyi nemlendirilmezse normalde hiç görünmeyen ince çizgilere oturup görünür kılıyor ama aydınlık bir görünüm de veriyor. Bu yüzden kararsız kaldım. Çok gerekli mi emin değilim. Ben esmer tenliyim buna rağmen 01 tam oturdu.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.