Çok güzel bir ürün hediyeler için teşekkür ederim. Su bazlı olmasıda ayrı bir güzel.
14 senedir kullanıyorum çok memnunum bu etkiyi başka bir nemlendiricide bulamadım. Bi kaç aydır stokta bulamıyordum. Neyse ki burada karşıma çıktı. Ürün paketlemesini beğendim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Bir rimelden herkesin beklentisi başka oluyor. Benim en büyük beklentim dağılma bulaşma yapmaması ve yapay abartılı bir görünüm oluşturmamasıydı. Asla bulaşma yapmadığı gibi jojoba yağıyla kolayca çıkarıyorum, kalıntı bırakmıyor. Islak bir görünümü var, çok üst üste sürülmezse kirpiklere doğal bir dolgunluk veriyor. Memnun kaldım. Ayrıca siyahlığı çok güzel.
Şimdi herkes cildine ne yaptın çok güzel görünüyor diyor. İndirime girdikçe alacağım bir ürün.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.