Yıllardır dönem dönem duo+ kullanıyorum. Bu Ürünü de hem kışın güneş kremi hem de nemlendirici olarak kullanırım diye düşünmüştüm ama silgi gibi soyuluyor. Hem cilde sürerken hem de gün içinde çok dökülme yapıyor. Böyle olunca güneş koruması pek güven vermiyor. Üstüne ten ürünü uygulamak çok zor. Kıvamını ve nemlendirmesini beğendim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
ürün kullandığım bir ürün zaten harika, cuma öğlen sipariş ettim ve cumartesi öğlen siparişim teslim edildi. çok özenli paketlenmiş, itinanız için çok teşekkür ederim.