Hızlı kargolama ve düzgün paketleme için teşekkürler.Ayrıca küçük hediyeleriniz için de teşekkür ederim.İlk defa alışveri yaptıpım bir siteydi.Memnun kaldım.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Özellikle kokusu çok kötü...Bildiğiniz bay baya zeytinyağı ve ozon karışımı yağlar gibi kokuyor ve maalesef bu berbat kokudan kurtulmanız çok uzun sürüyor..Sadece sürdüğünüz yer parlıyor o kadar..Ama ben kokusuna dayanamayacağım...Bu koku nasıl ödül alabilir hiç inandırıcı değil...