Ürünü maalesef beğenmedim. İçindeki kokuları hemen ayrı ayrı alıyorsunuz ve bir dakika içinde tüm kokular dağılıp, kayboluyor. Yani bu kadar para verilip bu şekilde bir sonuç hiç beklemezdim. Aslında olumsuz yazmamaya çalışırım ürünlerde ama başkalarının da maddi mağdur olmalarını istemediğim için yazıyorum. İyi günler dilerim