Kendimi bunca yıldır buğday tenli zannediyordum. Bembeyaz bir kadınmışım meğer. Bende koyu durdu. Bu renkli güneş kremi denemem de başarısız oldu maalesef. Ama emilimi dokusu güzel.
Ürün gercekten cok güzel ve güvenilir bir site çoğunlukla burdan yapıyorum alısverisimi güven önemli herseyden önce benim için kücük hediye içinde tesekkür ederim🙏🙏