Cildim kuru ve hassas olduğu için almıştım jel kıvamı su bazlı olması hoşuma gitmişti ama nemlendirmesi bana yetmedi onun dışında mükemmel bir ürün diyecek söz yok
Yüzüme kullandığım ürünlerden midir bilmiyorum ama kir gibi soyulma yapıyor ve çok ince bir yapısı var sürünce cildimde bir güzellik farklılık göremiyorum