Hiç bir işe yaramıyor aydınlatmayı geç nemlendiriyor bile ayrıca sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakıyor üstüne kapatıcı sürerseniz kapatıcı ile beraber soyuluyor
Vichy dercos kepek şampuanı sonrası günlük kullanım için bu şampuana geçtim ancak daha ikinci gün yağlı bir görünüme neden oluyor. Saçlarım kurudur normalde inanılmaz bir yağlanma hızı. Şimdi yine yeni bir şampuan arayacağım mecbur.