Ürünü 2. Sipariş edişim ve aşırı memnunum.Sabahları yüzü jelle yıkamak çok iyi olmadığı için bunu pamuk yardımıyla yüzüme kullanarak yüzümü arındırıyorum sonrasında nemlendirici kullanıyorum
Zaman zaman ara vererek tekrar tekrar kullandığım bir ürün.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Karma ciltliyim, ben de çok yağlı bir his bırakıyor. Ayrıca hassas ciltliyim. Koruması kötü değil ama benim cildimle çok uyuşmadı.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.