Ürünü nemlendirme açısından oldukça yeterli buldum. Kullandığım diğer marka nemlendiricileri gün içinde tazelemem gerekirken, bu kremi sabah sürdüm ve yüzüm gün boyu nemli kaldı.
Ürün güzel ama o kadar kötü kokuyor ki aldım mecbur kullanacağım ama başka kremler ile karıştırarak bunu yapacağım. Tavsiye etmiyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
en iyi etkiyi bu üründe buldum.yağlı his yok.Yağlanma yok.Üstelik harika bir makyaj altı bazı.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.