Benim cilt tipim her zaman aşırı kuru hatta çok kuru bu 2.kutum harika az uygulamak yetiyor o yuzden uzun süre gidiyor 50 ml olmasına ragmen 3- 4 gün yumusacık kalıyor cildim bayıldım ama keske biraz daha uygun fiyatlı olsa zor alıyorum sampuanını da ilk defa bugun kullandım fena değil saçımı cok elektriklendirdi biraz ama sampuandan mı bilemedim ama yine de cok iyiler ????
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Daha once de kullandığım bir ürün bu kez güvenilir ve uygun fiyatlı olduğu için burdan sipariş verdim. Yanında gönderilen hediyeler için çok teşekkür ediyorum
Ürün saglam bir şekilde elime ulaştı,çok araştırdım ve güvenilir olduğu için burdan sipariş verdim. Yanında gönderilen hediyeler için de ayrıca teşekkür ediyorum