Ürünü ilk defa kullanıyorum. T bölgem aşırı yağlı, kalan yerler aşırı kuru. Karma cilde uygun ürünler bazen cildime uymuyor. Bu ürünün öncelikle kokusuna bayıldım. Yapısı çok hafif. Ciltte hemen emiliyor. Masaj yaparak sürünce soyulma oluyor bende. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Sürekli kullanmayı düşünüyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
İlk kez cilt bakım rutini oluşturuyorum ürünleri sipariş verdim ve not ekledim bir sürü tester gönderilmiş ilk kez bu kadar çok tester gönderen bir firma gördüm. Bundan sonra tek adresim DermoEczanem