Ürünler gayet güzel jelatinli ve sağlam şekilde gelmesinin dışında ufak gecikmede ürünlerimi ayrı ayrı gönderip ve iki gönderilme de gecikme hediyeleri konmuş (tam boy ürünler ) Kendilerine teşekkür ediyorum
İlk kez kullandım. Kokusu fena değil. 1 haftadır kullanıyorum. dönüşümlü kullanıyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Sürekli kullandığım bir ürün. Bittikçe alıyorum. Haftada 1 gün akşamları sürüyorum yüzüme. Yüzü ferahlatıyor. Leke görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor. Kışın kuruyan cilde çok iyi geliyor özellikle aşırı nem veriyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Haftada iki kez kullanımda yaklaşık bir ay süre içerisinde kepeklerde arındırmaya yardımcı oldu.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.