kokusu muhteşem çiçek kokusu seviyorsanız alabilirsiniz ph olarakta cildime uyumlu şimdiye kadar neden kullanmadım diye sorguluyorum tüm çevremdekilere önerdim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
ferahlık hissi gerçekten belli oluyor ilk yıkadığınız andan itibaren güzel bir kokusu var çok beğendim herkesin kullanması gereken bir jel olduğunu düşünüyorum
Uzun zamandır böyle yoğun bir nemlendirici arayışındaydım. Tester ını göndermişler beğendim sonra aldım.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.