Dermo eczanemden ikinci siparişim ürünler elime çabuk ulaştı yanındaki küçük hediyeler için teşekkür ederim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
42 yaşındayım. Bu yaşıma kadar kullandığım en berbat güneş kremi. Hatta bence krem bile değil. Formu yapısı sadece tereyağ gibi. Sosyal medyada gördüğünüz her kremi almayın.
Çok şaşırtıcı derece fark yarattı. Bırakılınca daha net anlaşılıyor.ama kullanmaya başladıktan 10-15 gün sonra sürekli aynada cildime baktım.fondaten sürmüş gibi urussuz ve harika yaptı.