Yaptığım alışverişte indirimli olarak alabileceğim için denemek istedim. çok güzel bir güneş kremi, beyazlık bırakmıyor, yağlı bir his oluşturmuyor. karmadan yağlıya dönük cildim için severek kullanıyorum.
senelerdir kullandığım , koruyucum karma bir cilde sahibim yüzümü yapış yapış yapmıyor koruması gayet iyi. dermoeczaneme güvendiğim için online olarak sadece bu siteden aliyorum. gelen testerlar icin de memnunum.
ama kapak mekanizmasındaki meyal paslanıyor ve pek hijyenik bir hali kalmıyor sonuç olarak o mekanizmaya temas ediyor temizleme jeli neden bunu düzeltmiyorlar bilmiyorum