Ürünü akşam kullandım cilt bu kadar güzel bakımlı ve parlak olmamıştı. Her yıl kış aylarında kullandığım bir ürün. Bu ürünü bize kazandıranlara çok teşekkür ederim. Emeklerinize sağlık.
Yağlandırmadan nemlendiriyor ve cilt tonu eşitsizliklerini en aza indiriyor 10 gündür kullanıyorum ve kesinlikle fark etti, çok memnunum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Kullandığım en güzel temizleme jeli, küçücük bile alsanız köpürüyor yetiyor çok memnun kaldım.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Nem konusunda çok iyi, henüz diğer durumları gözlemleyecek kadar kullanmadım ancak Dermoeczanem ekibine notları dikkate almaları ve tester konusunda cömert olmaları sebebiyle ayrıca teşekkür ederim