İlk kez kullanıyorum. Yaklaşık 10 gündür sabah akşam temiz cildime, hafif bir tabaka olarak uyguluyorum. Nemlendiriyor ve yağlı bir görüntü bırakmıyor. Kuruya yakın bir cildim olduğu için bana iyi geldi.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
çok iyi nemlendirici bir kuru ciltli olarak baya beğendim cilt hemen emiyor ve yapış yapış olmuyor kesinlikle nemlendirme etkisi gayet uzun sürüyor diğer nemlendiricilerin aksine .bir kutuyu bilitirdim bu benim ikinci alışım olacak . hem vücut hem de yüzüm için kullanıyorum
kepekli saçları bile 2-3 yıkamada tertemiz yapıyor, yağlanmayı azaltıyor. Kepeğe yatkın biri olarak evde her zaman bulundururum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Vichy bu şampuanında da kepeği e n aza indirme vaadini gerçekleştirdi ama ne yazık ki nemlendirici etkisini göremedim. Bir dahaki sefere 2in1 ı değil klasik kepek karşıtı şampuanı alacağım. Özenli teslimat için teşekkür ederim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.