Ürünü aldım bir defa kullandım kokusu kötü değil devam edeceğim inşallah saç dökülmeme iyi geldi diye buraya yorum yazarım tekrar .hediyeler için teşekkür ederim
Ürünü beğendim. yalnız biraz koyu renkli ben buğday tenli olduğum için az bir miktar kullanarak devam ediyorum. Esmerseniz çok çok iyi ama buğday tenli iseniz renk koyu gelebilir.
Senelerdir kullandığım göz çevresine çok iyi gelen bir ürün zaten bu markanın tüm ürünleri çok güzel dermoeczanemede gönderdiği hediyeler için teşekkürler