Ben normalde anthelios xl renklisini kullanıyorum ona göre fazla turuncu yani ben esmerim ama sarı alt tonluyum yüzüm fazla soluk o yüzden fazla turuncu kaldı çok esmerler tercih etsin ben orta esmerim bana bile fazla turuncu kaldı açtığıö için iade edemedim yazın esmerleşince kullanıcam hem de 2 kutu aldım bi de yağlı nemli bitişi var anthelios gibi kuru değil yağlı ciltler almasın
Normalde Kuru bir cilde sahibim. Üründen çok memnunum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Düzenli olarak kullandığım ürün. Her gün kullanmamaya özen gösterin. Haftada bir kullanın derim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Ürünü ilk alışım değil. Sevdiğim bir tonik, kullanmaktan vazgeçilmiyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Günde birkaç kez uyguluyorum, güvenilir bir dudak nemlendiricisi.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.