Bu ürünün içeriğine ne yaptılar bilmiyorum ama o kalıcı koku yok artık. Çok hızlı uçuyor, eskiden saçlarıma sürdüğümde etrafımdakiler akşama kadar kokuyu sorardı. Şimdi kendim bile kokuyu zor alıyorum. 3 yıldızı nemlendirmesi için verdim.
Ürün zaten yıllardır kullandığım ürün. Eczaneden alıyordum. İnternette fiyatlar düşük olduğundan vs ürünün orjinalliğinden şüpeliydim. Vichy’nin resmi sitesi burayı yönlendirince buradan aldım. Sipariş verdikten sonra ve ürünün size ulaştığı zaman kadar bu firmanın kurumsal olduğunu anlayabiliyorsunuz. İlk mail içeriğinde yaşanabilecek sorunlara karşı size telefon numarası veriyor. Faturayı aksatmıyor. Ve gelen ürün özenle paketlenmiş. Teşekkür ediyorum
Ürün zaten yıllardır kullandığım ürün. Eczaneden alıyordum. İnternette fiyatlar düşük olduğundan vs ürünün orjinalliğinden şüpeliydim. Vichy’nin resmi sitesi burayı yönlendirince buradan aldım. Sipariş verdikten sonra ve ürünün size ulaştığı zaman kadar bu firmanın kurumsal olduğunu anlayabiliyorsunuz. İlk mail içeriğinde yaşanabilecek sorunlara karşı size telefon numarası veriyor. Faturayı aksatmıyor. Ve gelen ürün özenle paketlenmiş. Teşekkür ediyorum