Ürünü 1 aydır kullanıyorum....45 yaşındayım...karma-yağlı ciltliyim kadife gibi bi dokuda ,çok hoş narenciye kokusu var...kısacası güzel????Dermoeczanem den uzun süredir alışveriş yapıyorum...paketleme ve teslimat süresi olarak çok başarılıTeşekkürler sevgili çalışanlar
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Ben ilk defa termal su spreyi aldım...şu yüzden...:Hyluronic asid serumu kullanıcaksanız ...hemen öncesinde cildinizde nem olması gerekliymiş,hatta nem derken hafif ...hafif ama ..ıslaklıktan da bahsedebiliriz...Bunu eczanedeki güzellik uzmanı en iyi termal su spreyleriyle sağlayabileceğimi söyledi...gerçekten çok homojen ve incecik damlacıklar halinde dağıtabiliyo Yani...başarılı...tavsiye ederim