Maalesef ürünü beğenmedim . Aldığımdan beri 10 günün üzerinde kullanıyorum. Biraz nem vermesini hafif bir ışıltı, parlaklık vermesini bekledim. Bir damladan fazla sürmeme rağmen çok az nemlendirdi. Benim cildim yağlı bir cilt, cildimi yağlandırmadan nemlendirsin istedim ama yapmadı, bence bu paraya değmez. Normal nemlendiriciler daha iyi buna göre.
Ürünün yapısı güzel, saçı sertleştirmeden saç derisini arındırıyor. Ancak dökülme konusunda beklediğim sonucu alamadım, zaten üzerinde ‘koparak dökülmelere karşı etkili’ diye belirtmiş, ancak ben kökten dökülmelerde etkili olduğunu düşünerek almıştım.
Uzun zamandır bu nemlendiriciyi kullanıyorum hem yüz temizleme jeli hem nemlendiricisi hem güneş kremi bioderma kullandığım tek marka şu an ve sürekli nemlendirme ihtiyacı duyuyorum yeterince fayda sağlıyor kesinlikle eczane ürünü alacaklar hiç şüpheye düşmesin.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.