Harika bir tonik yağlı bir cildim var set halinde kullanıyorum bazen sadece tonik bile yeterli oluyor, yıllardır dermoezlczanemden alışveriş yaparım hiç ne eksik ürün ne sorun yaşamadım ayrıca hediye göndermeyi hiç ihmal etmezler hediyeler için ayrıca teşekkür ederim.Birde ürünleri istediğim tarihlerde yolladiginiz için ayrıca teşekkür ederim ????
Harika bir ürün yağlı bir cildiniz varsa kullanmanızı tavsiye ediyorum set halinde,set olarak kullanıyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Üçüncü kutusunu aldığım yüz yıkama jeli.Ürün elime sağlam şekilde ulaştı.Eğer yağlı karma bir cildiniz varsa bunu kesinlikle alın.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Çok başarılı bir ürün başladım kesinlikle tavsiye ederim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
cilde temizlik ve pürüzsüz bir görünüm hissiyatı veriyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.