Daha önce mavisini kullanıyordum ve memnundum bu sefer mavisini de kullanmış olan bir arkadaşımın ısrarıyla direk 500 ml satın almış oldum. Normalde yüz yıkama jeli dâhil tüm ürünleri önce minik boyda alırım ve zaten ilk kullanımdan fikir sahibi olurum. Elime ulaştığı gibi yüzümü yıkadım ve gerçekten mavisine göre daha nazik temizledi ve ben tüm suratımı yağlı ve normal sanırdım ama meğersem t bölgesi yağlu kuruya dönük hassas cildim varmış. Tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor ve boyutu itibariyle daha uzun süre bir arada olacağız gibi görünüyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.