Kötü bir kokusu var ve va’dettiği nemlendirme potansiyelini çok da gerçekleştirmiyor. Kesinlikle fiyatını hak etmediğini düşünüyorum. Ayrıca ne hikmetse ürünün akmasını kontrol edecek tıpa vs gibi bir şey yok. Yani şişeden ürün şelale gibi akıyor. aldıktan sonra fark ettim ki bu markadan pek de memnun değilmiş insanlar. Maalesef almış bulundum.
Haftada 6 gün, sabah 6 akşam 6 bilfiil ayaktayım, kullanmaya başladığım günden itibaren epey azaldı.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.