Bayıldım. Dermoeczanem'den çok uyguna almıştım. Denediğim anda 1 tane daha almak için siteye girdiğimde fiyatı artmıştı. Tam stoklanacak bir ürün. Kesinlikle tavsiye ederim.
4 yıldız vermemin nedeni, ürünün renginin tam olarak beklentimi karşılamaması. Biraz koyu ve mora dönük. Ama yapısı çok güzel. Rengi bana göre değil sadece. Çok kalıcı değil ama nemlendirici.
Cildi gerçekten iyi geliyor. Çok memmunum. Tavsiye ederim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Saçlarımı 15 yıldır kendim kesiyorum. Çok beğendim. Tam uygun keskinlikle. Çok rahat kesiyorsunuz ama saçınız da birden elinizde kalmıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.