Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Ürün Yorumları

mükemmel
gayet faydalı ürün
N**** B****
26.11.2024 | 19:54
Yorum
5/5
Memnuniyet
Memnunum çoğu maskeye göre gayet iyi karma yağlı cilt tipim var ve sorun yaşamadım
T**** Ü****
26.11.2024 | 19:12
Yorum
5/5
Memnuniyet
Mükemmel arındırıyor bembeyaz oluyor cildim memnun kaldığım bir peeling.
T**** Ü****
26.11.2024 | 19:10
Yorum
5/5
Memnuniyet
2-3 kez kullanıp öyle yorumlamak istedim.Yağlı karma bir cilt tipine sahibim.Cildimi gayet güzel nemlendirdi herhangi bir sorun yaşamadım memnunum.
Tuğba Ünal
26.11.2024 | 19:10
Yorum
5/5
Tek sorun
Ürünü uzun zamandır kullanıyorum. Tek sorun, fırça boyu kısa olduğu için oje şişesinin 1/3 ü kalınca, kullanılamıyor. Bu da tabii ki satıcıyla ilgili bir sorun değil, üretimle ilgili. Satıcı gayet güzel paketlenmiş, ürün sorunsuz ulaştı.
Ayşenur Öz
26.11.2024 | 19:03
Yorum
4/5
Olumlu
Ürün güzel, yüzde kayganlık bırakıyor ama kurutmuyor. Daha 2-3 gün oldu kullanalı, ürünler 15-20 günde belli oluyor
T**** K****
26.11.2024 | 18:53
Yorum
5/5
Güzel
Çok kuru, hassas bir cildim var. Altına nemlendirici sürüyorum. Dağılımı güzel, yapış yapış olmuyor. Ben çok memnunum. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
E**** A****
26.11.2024 | 18:46
Yorum
5/5
.
bu ürünü denedim ve çok memnun kaldım beyazlarım yoğun olmasına rağmen güzel kapandı. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
t**** u****
26.11.2024 | 18:46
Yorum
5/5
Güzel bir ürün
Yaklaşık 2 yıldır kullandığım bir ürün. Ben memnunum. çok kuru bir cildim var. Hem nemlendirmesi güzel. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
E**** A****
26.11.2024 | 18:44
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.