Ürünü uzun zamandır kullanıyorum. Tek sorun, fırça boyu kısa olduğu için oje şişesinin 1/3 ü kalınca, kullanılamıyor. Bu da tabii ki satıcıyla ilgili bir sorun değil, üretimle ilgili. Satıcı gayet güzel paketlenmiş, ürün sorunsuz ulaştı.
Çok kuru, hassas bir cildim var. Altına nemlendirici sürüyorum. Dağılımı güzel, yapış yapış olmuyor. Ben çok memnunum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
bu ürünü denedim ve çok memnun kaldım beyazlarım yoğun olmasına rağmen güzel kapandı.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Yaklaşık 2 yıldır kullandığım bir ürün. Ben memnunum. çok kuru bir cildim var. Hem nemlendirmesi güzel.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.