Akışkan formda olmasına rağmen asla emilmedi. Yüzüm bembeyaz kireç gibi oldu. Denemek için almıştım, tam bir hayal kırıklığı. Bildiğiniz ürünlerden şaşmamak gerekiyor.
Dermoeczanemden ikinci kez aldığım ürün. Makyaj öncesi ve sonrası da düzenli kullanıyorum, kokusuz ve çok pratik kullanımı.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Ürünün yapısını beğendim sürümü kolay ve inanılmaz nemlendiriyor ama yağlı merhem gibi değil. Kuru görünüme iyi geldiği için cildimin kendi rengine nemlendirerek katkı sağlıyor bence. 1 haftadır kullanıyorum renk eşitliği ve leke görünümüne karşı yorumunu yapmak için uzun vadeli kullanmam gerek.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.