kokusu muhteşem çiçek kokusu seviyorsanız alabilirsiniz ph olarakta cildime uyumlu şimdiye kadar neden kullanmadım diye sorguluyorum tüm çevremdekilere önerdim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
ferahlık hissi gerçekten belli oluyor ilk yıkadığınız andan itibaren güzel bir kokusu var çok beğendim herkesin kullanması gereken bir jel olduğunu düşünüyorum