karma cildim var.Yapış yapış hissiyatı asla olmadı. Bir kaç kullanım sonrası düşüncelerim bu yönde umarım böyle devam eder.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Önceden de avenenin güneş kremini kullanmıştım bunu ilk kez kullanıyorum cildim hassas olduğu için bunu seçtim içeriği emilimi çok güzel bundan sonra bu formunu kullanırım