Ürün içeriği rengi süper çok beğendim fakat kapağı çatladı henüz daha yeni aldım ama şaşırdım, içindeki içerik gibi dış kullanım ürünleri de iyi olmalı diye düşünüyorum. Resim atamadım ama isterdim kapağındaki çatlağı görmenizi. Umarım ürün bitene kadar idare eder yoksa yazık olacak kullanamayacağım
Ürünü 2 kez kullandım ve karmadan yağlıya dönük cildime Güzel bir parlaklık verdi, uzun vadede leke görünümüne karşı etkisi olacağına inanıyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.