3-4 yıkama jeli değiştirdim düzenli kullanımda cildime en iyi gelen ve sebum dengelen yıkama jeli 3. kutumu aldım güvenle önerebilirim. Markanın cilt bakım kremleri ve losyonları da harika nemlendiriyor
Nemlendirici özelliği çok kuru ciltler için biraz yetersiz ben altına ekstra yine nemlendirici sürerek uyguluyorum ama dokusu koruyuculuğu çok güzel göz yakmıyor parlak bitişli
Daha önceden kullandığım bir güneş kremiydi. Kullandığım en iyi güneş kremi diyebilirim. Beyazlık bırakmıyor ağırlık yapmıyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Normal de mavi olanı kullanıyordum. Zamanla belli olur ancak.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
meyve aromalı ama yinede kıyafete bile damlasa gün içinde bilindik omega kokusu var şuan içiyoruz uzun vadede elbette faydalı bir takviye.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.