10 yıldız olsa onu da veririm çok iyi gerçekten 1 hafta kullandım. çok çok çok iui cok teşekkür ederim 💖
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Beğendim çok güzel kokuyor günlük kullanıma uygun gayet başarılı sevdim..
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Gerçekten 10 yıldır falan kullanıyorum buğday tenliler için rengi mükemmel dermoeczanemden başka hiç bir yerden de güvenip almam mümkün değil kargo çok özenli hediyelerinize bayılıyorum çok incesiniz çok teşekkür ederim