Kaçıncı kutum bilmiyorum ama kaybedene kadar kullanacağım tek güneş koruyucu derim. Karma cildime çok iyi geliyor kesinlikle uzun süre kullanan biri olarak tavsiye ediyorum.
Paketleme, kargolama ve yanına tester ürün konulması güzeldi, dermoeczanem bu konularda asla pişman etmiyor. Ama ürünün bir işe yaradığını düşünmüyorum. Bu yüzden iki puanı kırdım.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.