Uygun fiyatlıyken alınabilir saçlarım ince telli ve taraası zor aşırı memnun kaldığım bir ürün olmadı çok parfümlü olmaması olmaması iyi kokusu rahatsız etmedi henüz ikinci kez kullanıyorum
İlk kez aldım daha önce de hep aynı markayı kullanıyordum bu parasına göre küçük ama etkili olmasını umuyorum dokusu çok güzel tek pompa tüm yüzüme yetiyor uzun süreli etkisini bilmiyorum henüz
Gerçekten abartıldığı kadar var ve en uygun dermoeczanemde buldum teşekkürler...
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Ürün hoşuma gitti, çay ağacı yağı kokuyor zaten içinde olduğu için bu normal.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.