ihtiyacım olan karma cildim için basit jel bir nemlendiriciydi yaklaşık 2 gün falan aradım bunu bulmak için. temiz ve basit içerik, nemli ama yağmanlayan bir cilt.. harika
Uzun süredir kullanıyorum. Çok güzel nemlendiriyor. Hassas bir cildim var. Fiyatı çok yükseldi, Dermoeczanem'de biraz daha uygun fiyata bulabiliyorum. Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım. Güvenli, iki gün içinde elimde oluyor ürün.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.