beyaz gömleğimin yakası boyun kısmımda sapsarı oldu içeriğinde pigmente dair hiç bir bilgi verilmemiş. Ayrıca sağlı bir his bırakıyor. Koruyuculupu konusunda henüz bir şey söyleyemem. Kokusu iyi
Çok güzel bi ürün ama maalesef yoğun parfüm kokusu var. Kötü bir koku değil ama duruladıktan sonra bile birkaç dakika yüzünüzden parfümün kokusu geliyor. Onun dışında hiçbir sorunu yok çok beğendim
Bu zamanda işini hakkıyla yapan nadir işletmelerden birisiniz. Görerek aldığımız üründe dahi tereddüt yaşarken yıllardır sizden gözü kapalı alışveriş yapabilmek büyük nimet. İşletme sahibine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim hayırlı işler diliyorum.
Cok memnunum keske daha once tanıssaymısım bu zamana kadar sacma sapan seylere para harcamısım eczane baktım pahalı ınternet arastırırken burayı buldum guvenılır okudum sordurdum herkese tavsıye ederım
MÜKEMMEL BENIM CILDIM KARMA KURU BIR CILDIM VARDI HER AKSAM TEMIZLEME JELI SONRA TONIK UYGULAYIP KREM SURUYORUM O KADAR NEMLİ CILDIM ARTIK HARİKA SEVEREK ALDIM ECZANE COK FARK VAR bundan sonra burdan alacagım