O zaman kullandım ilk defa. sonrasında başka markalara şans verdim. Solante acnes kullandım yüzüme çok ağır geldi. Kıvamı çok yoğun , yedirmesi zor. 4 yıl sonra tekrar avene e döndüm. Ama yüzde çok mu sarılık yapıyor bilemedim. Kokusu da hoşuma gitmedi. Diyeceklerim bu kadar. Yaz sonunda hala beyaz kalmış olursam koruyuculuğunu anca o şekilde öğrenirim. Çünkü cildim hiç hassas değil.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Tekrar sipariş edeceğim bir ürün değil bu fiyatın beşte birine daha iyi nemlendiren onca balm varken. Birkaç gündür kullanıyorum nemlendirici etikisi çok kısa sürüyor
Baya guzel ama mat bitis falan degil? Yani 😂 yagli ciltli degilim ama yagli kremlerden biktigim icin yagli ciltlere ozel olani aldim ve bu bildiginiz yagli. İcerigi guzel onda sorun yok btw
Evet fiyati cok fazla ama gercekten deger bunla makyajimi cikarıyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.