Hassas ciltler için müthiş bi nemlendirici ayrıca kesinlikle orijinal bu konuda tereddütünüz olmasın tester de eklemişler ve çok hızlı bi şekilde elime ulaştı tercihim her zaman dermo ❤️
Cildim dönem dönem yağlı ama genel olarak yarı yağlı yani normal bir cilde sahibim yorumlara bakarak bu losyonu aldım normal ciltlere uygun bir krem çok yağlı değil hemen emiliyor memnun kaldım
yayılma-dağılma-tenle bütünleşme yok, badana gibi tenin üstünde ayrı bir katman olarak duruyor. kokusu berbat. Bunu beğeniyle yorumlayanları hayretle karşıladım. Keşke iade edebilsem. Çok çok ÇOK KÖTÜ.
Bir cok dökülme karşıtı şampuan kullandım,vichy kirmizi olan da dahil neogenic kesinlikle hepsinden cok daha iyi geldi saçlarıma,dermoeczanem zaten takviye ve dermokozmerik ürünlerde tercih ettiğim tek site teşekkürler
Hafif bir yapısı var.çok yağlı da değil.Cildime çok iyi geldi. Denemek için en küçük boyutunu aldım. Bitince büyüğünü de almayı düşünüyorum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
düzenli kullanımda etki gösteriyor. Nemlendiriyor ve leke görünümüne karşı çok iyi geliyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.