Bu şampuan çok kötü aldığıma pişman oldum,sanki saçıma yağ sürmüşler,dokunduğu zaman saçıma sanki bir ay saçlarımı yıkamamışım...krşke iade ede bilsem,brş para yetmez...
arkadaşlar bittikçe alıyorum. ürün orijinal hiç bir kuşkunuz olmasın.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.