İki gündür kullanıyorum Garnier çok iyi gelmişti ancak o boykot olunca bu c vitaminini denemek istedim bir Garnier kadar iyi geldi gibi, yüzüm parladı gibi.
İlk kez satın aldım ve 2 ay kadar oldu kullanıyorum
Karma ciltliyim. Çok güzel kurutmadan temizliyor. Özellikle sabahları burun üstü yağlı oluyordu cilt bakımı geceden yapmış olsamda. Sebumu çok güzel dengeliyor. Kokusu da çok hoş. Bayıldım
Benim cildim yağlıdan karmaya dönüktü fakat sonrasında sahra çölü gibi oldu. Bu nemlendirici çok iyi geldi. Gramına göre fiyatıda çok iyi.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Cildim için en uygun nemlendirici oldu gerçekten çok güzel. Yapısı, emilimi, nemlendirmesi harika. Boyutu zaten çok hesaplıya denk geliyor kesinlikle alabilirsiniz.