Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Ürün Yorumları

karma cilt tipi
Yaklaşık 6-7 yıldır bu güneş kremini kullanıyorum.T bölgem yağlı. Güneşten koruması gerçekten çok iyi. İçerisinde bir tane eski nesil filtre bulunuyor. aslında yurt dışında çoğunun içeriğini güncelledi imkanınız varsa yurt dışından alın derim. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Ş**** G****
14.06.2026 | 12:31
Yorum
5/5
Karma ciltler için
Yıllardır bu ürünü kullanıyorum. karma bir cildim var t bölgem yağlı, yağ dengesini çok iyi sağlıyor diyemem ama ağır yüz yıkama jellerine göre daha nazik o yüzden memnunum. Sizin çok hassas bir cildiniz varsa pembesini tercih edin içerisinde parfüm bulunmuyor. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Şeyma Nur Gedik
14.06.2026 | 12:22
Yorum
5/5
güzelimsi. çok minik ama tam çantaya atmalık. çok yağlı bir yüzüm var. o yüzden nasıl tepki verecek suratım merak ediyorum
R**** G****
14.06.2026 | 12:04
Yorum
5/5
müttttttttthiş sıvı bi formu var yerlere dökülmekten nerdeyse benle birlikte tüm ev de nemlendi. okey gibi 2 kere falan kullandım. plastik gibi kokuyor kokusu cidden ama vücut losyonu yani çok da farketmez. yüz nemlendiricisinde falan böyle bi koku olsa çok rahatsız eder de vücuduna sürünce çok almıyorsun kokusunu
R**** G****
14.06.2026 | 12:02
Yorum
5/5
daha yeni kullanıyorum pek bi etkisini göremedim çok düz bi nemlendirici gibi. zaten bu markanın panthenol nemlendiricisini kullanıyorum aynı gibiler
R**** G****
14.06.2026 | 12:00
Yorum
5/5
Birçok tonik denedim kuru cildimi en nazik ve etkin arındıran tonik budur. Çocuklar da kullandı cilt temizliğinde. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Zeynep Oktay
14.06.2026 | 11:14
Yorum
5/5
Sürekli kullanıyorum ve çok memnunum. retinol kremlerle zaten kuru olan cildime harika geliyor, çok iyi nemlendiriyor. kullanmaya devam ediyorum. Tavsiye ederim🌸 Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
S**** E****
14.06.2026 | 10:55
Yorum
5/5
başarılı
Ürünü daha önce kullanmıştım tek sıkıntısı yağlı his bırakmaso sanırım.onun haricinde çok hızlı geldi,teşekkürler.
A**** B****
14.06.2026 | 10:46
Yorum
4/5
Korumasından memnun kaldığım bir güneş kremiydi tekrar sipariş verdim, elime çok hızlı oluştu. Testerlar için teşekkür ederim.
Ü**** A****
14.06.2026 | 08:04
Yorum
5/5
Yağlı cilt
İlk olarak deneme amaçlı ürünün bu boyunu aldım. Seramid içeriyor. Cildim yağlı ancak enzim peelingden sonra hiçbir nemlerndirici yeterli gelmiyordu. Ayrıca retinol rutinimde kullanıyorum gayet başarılı
merve altınmakas
14.06.2026 | 06:00
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.