Sürekli aldığım ve severek kullandığım bir ürün.Dokusu,tenime uyum sağlaması ve kapatıcılığı çok iyi.Fondöten kullanmayanlar için gayet ideal bir ürün.
Çok merak ederek aldığım bir kremdı. Ama krem demeyelim süt formunda baya sıvı. Sürmesi çok kolay fakat damlamaması için hızlı olmak gerekiyor. Bi tık daha yoğun olabilirdi