Bu şampuan önerildiği için aldım ve gerçekten çok memnun kaldım. çok iyi ve ayrıca yağlı saçlar için olması benim açımdan iyi oldu. Ayrıca ürün elime çok sağlam ve güzel paketlenmiş bir şekilde ulaştı.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
kardeşim kendine aldı ma rengi koyu geldi malesef ama benim tam rengim gayet güzel bir tane daha aldık 1puan kırdık tester yoktu malesef her zaman aldıgımda deneme için verirdi onun dışında güzel
beğendim iyi geldi .Ama 3 kutu tüketmeliyim ondan sonra yine aynı markanın tablet olanına devam edeceğim. Ben zaten süreklikullanıyorum ve çokta memnunum